Reklamacje

PAMIĘTAJ O USUNIĘCIU WSZELKICH KODÓW BLOKADY EKRANU, LINII PAPILARNYCH, FACE ID I INNYCH. Nie naprawimy urządzenia jeśli blokady będą aktywne.

Instrukcja wylogowania się z konta iCloud

https://support.apple.com/

Instrukcja wylogowania się z konta Google

https://support.google.com

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższym:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej oraz wysłanie urządzenia wraz z wypełnionym formularzem na adres Smartfon Studio 40-095 Katowice ul. Stawowa 4

Formularz do druku
1 Etap 1

Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie. Należy dokładnie opisać rodzaj usterki, umieścić dane kontaktowe i adres. Dołącz formularz do przesyłki wraz z oryginałem lub kopią dowodu zakupu.

2 Etap 2

Wyloguj urządzenie ze wszystkich kont i przywróć je do ustawień fabrycznych. Usuń blokady ekranu. W przypadku Apple – wyłącz „Znajdź mój iPhone”. Wyjmij kartę SIM, akcesoria pozostaw u siebie.

3 Etap 3

Wyślij przesyłkę na adres Smartfon Studio 40-095 Katowice ul. Stawowa 4. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych i do punktów odbioru. Możesz też oddać urządzenie w salonie stacjonarnym.

4 Etap 4

Po otrzymaniu przesyłki i wpisaniu reklamacji do systemu, otrzymasz mailowe potwierdzenie przyjęcia. Następnie technicy przystąpią do serwisu.

Menu

Ustawienia